Isnin, 14 April 2014

Hamil bersama Atkins Diet banyak dah terbukti

Morning dan selamat pagi isnin ...

hari ni pagi ni rajin pula nak menaip al-kisah beberapa sahabat seatkins saya yang cuba dan ada yang dh berjaya hamil...alhamdullilah...

minggu ni usia kandungan saya dah 2 bulan mengikut penggiraan tarikh terakhir period dan itulah yang di kira oleh KKIA kan.. so untuk tahu waktu tepat nanti saya bagitau next check up inshallah

hari ini nak cerita pasal hamil bersama Atkins.... :)

seperti biasa saya dah tinggalkan diet atkins demi memberi makanan seimbang pada bayi dalam kandungan tapi saya masih meninjau dan sesekali membalas posting member-member kelab ...

tetiba saya jumpa posting ni... eheheh terharu akak ni jadikan saya pencetus semangat.. thanks akak.. 

saya doakan ALLAH makbulkan segala doa dan impian akak... saya tahu bagaimana perasaan menunggu zuriat sendiri.. mengahdapi segala pertanyaan, segala kata, segala sindiran... saya memahami itu.. so saya harap akak tabah dan jangan stress stress.. :)



 dan yang ni la..cikgu comel ni tetiba PM saya tanya.. dan bagitau dia preggy...Alhamdullilah... dia pun 3 tahun menunggu.. tapi dia memang merancang... dengan atkins 2 bulan menjadi asbab dia pun preggy.. 



setiap orang ALLAH uji kemampuan mereka setanding dengan diri mereka.. so jangan putus asa.. memang ada orang yang berbadan besar pon preggy dengan kuasa ALLAH.. yang kurus pun byk yg lom preggy juga dengan kuasa ALLAH...

tapi saya tahu , saya mungkin payah nak preggy sebab saya besar... banyak kali saya pergi untuk buat rawatan kesuburan mesti doktor bagitau saya mesti turunkan berat kalau nak preggy.. tapi kekadang saya menjawab juga lam hati ..alah ada je yg besar preggy.. ada yg kurus pon lom preggy...

heeee masa tu blom ada kesedaran... tapi kalau inilah menjadi ASBAB saya hamil.. alhamdullilah saya bersyukur saya di beri kekuatan untuk berdiet... eeheeheh...

pada yang di luar sana... yang masih tertanya-tanya, yang masih mengharap.. apa salahnya membuat satu keputsuan dmi kebahagiaan kita.. kalau taknak diet atkins, dietlah dengan cara lain.. ikut kemampuan... mana tahu ASBABnya tu menjadi..

sampai jumpa lagi... :)

6 ulasan:

Ayu azmir berkata...

Tahniah....

ejdeejasmi berkata...

@Ayu azmir

tq ayu... :)

ejdeejasmi berkata...

@Ayu azmir

tq ayu... :)

eyza berkata...

Alhamdulillah dan tahniah.. ni yang buat saya pun berkobar-kobar nk diet atkins.. dh 7 tahun menanti utk dpt cahayamata.. harap saya berjaya jugak macam awak..tq..

AlamHati berkata...

tahniah...

saya baru je start diet atkins... berat badan normal tapi ada part2 lemak tak patut ada..especially kat tummy... bellyfat boleh kurangkan kesuburan tambah2 saya ada pcos..baru je tau

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/