Selasa, 4 Mac 2014

Atkins Ej: Genap 3 bulan ( 01/03/2014 )





Masih ingat lagi saya bermula dengan berapa kg?  yeah  93kg ( 02/12/2013)
Kena hightlight besar2 sebabnya nak senang ingat


Semalam tanggal 03/03/2014 saya menimbang semula sempena genap ber atkins 3 bulan 01/03/2014 ialah 69.8kg,.. wehoooo

total loss weight :  23.2Kg

so sempena genap 3 bulan berDA, suami ajak ke cameron highlands..dia belanja strawberry celup coklat..

fefeling datuk K n dato siti tak?.. hahahaha




selamat maju jaya pada yang lain... seronok dah masuk angka 6... walaupun beza sikit je nk angka 7.. tapi berapa lama dah saya statik... jangan putus asa, disiplin dan semangat

gambateeee

7 ulasan:

Lisa berkata...

Dalam masa 100 hari tu awak de cheat day tak? Ke mmg xde lgsg?

ejdeejasmi berkata...

Pernah jugak lisa.. saya makan eclairs seketul..sbb masa tu saya dh turun byk dh..so suami bg reward suh cheat seketul..heee

hafizah ut berkata...

Suka kejayaan oranglain tp diri ini mampu ke tidak

hafizah ut berkata...

Suka kejayaan oranglain tp diri ini mampu ke tidak

hafizah ut berkata...

Suka kejayaan oranglain tp diri ini mampu ke tidak

hafizah ut berkata...

Suka kejayaan oranglain tp diri ini mampu ke tidak

hafizah ut berkata...

Suka kejayaan oranglain tp diri ini mampu ke tidak