Khamis, 29 September 2011

Gotong-Royong Perdana 5S

semalam 28 sept 2011 adalah ari cuti peristiwa.so atas arahan pengetua akan diadakan gotong-royong perdana...best sangat sbb sekali sekala leh la kuarkan peluh...kalau ikutkan kumpulan 5S aku kena pusat sumber sebab bawah media...

tapi disebabkan makmal komputer bawah tanggungjawab aku jugak..aku dahulukan yang itu..makmal komputer sekolah ni xmcm makmal komputer sekolah lain..bangunan simen..makmal ni bangunan kayu..seingat aku,aku baru masuk sini 2 atau 3 kali jea untuk pantau suis ditutup atau belum dan sebagainya...

ok ready to bersihkan...so layan gambar tengok keadaannya yea..hikhik..maklumla bangunan kayu
bilik sangat berselerak
lantai yang dah disapu tapi tengoklah kerusinya..alahai semua rosak

keadaan komputer lama...masih blum dpat buat pelupusan


Jawang nama gelaran...tukang sapu paling bagus..cuci bersih dikerjakannya
farhan,dak senyap xtahu nama,zidan (dak gerik ni)..tengah tunggu turn tugasnya mengangkat menda2 berat
hasilnya...dah mcm pusat pembuangan sampah jea

berlakon..nak masuk kamera..hikhik
alih2 sapu2

jawang ngan pose
bertungkus lumus
ngah menyapu smpah


2 orang pelajar ni membantu..sangat rajin...dan mendengar kata untung sekolah menengah..

http://www.emocutez.comso thanks pada beberapa student yang membantu,sangat menghiburkan...so kerja pun xpenat,,,dah hbis sapu makmal bergegas kat pss lak

Tiada ulasan: