Jumaat, 8 Julai 2011

Happy birthday Sayang

HAPPY BIRTHDAY SAYANG

Selamat Hari jadi buat suami tercinta pada 7.7.2011 semalam.. kali ini entri nak menceritakan tentang surprise party pada hari kejadian.hikhikhik

aku plan seawal isnin..walaupun aku rasa mcm racangan ni xkan berjalan jea..yelah sorang2 kan nk plan semua..so aku ajak geng2 juruteknik terbabit sama2 ngan plan kejutan aku ni.

maka hari rabu aku apply cuti untuk khamis...aku xtahu apa alasan nak bagi kat suami yang aku bercuti..so aku kata aku penat sangat lgpun aku berpuasa 3 hari n bulan lepas aku lgsg xambik cuti lagi so bulan ni aku mohon 1 hari cuti...ehehe

aku cakap aku nk guna kereta..nak masukan cek Nuffnang yang aku dapat..tq nuff...ehehe berbaloi2...dapat cek pertama...best2 walaupun sikit bersyukur yang amat...

so plan nakal aku bermula seawal 8 pagi..aku g pasar beli ayam,daging aku buat satay...so dan beli semua aku start masak...

dia boleh pula nk balik tghari...yealah dah istri cuti..dia nk makn tghari ler..so aku masak2 then aku sorok lam bilik 1 lagi...aku masak nasi dan sedikit tomyam untuk dia...menu untuk malam kejadian pun bihun tomyam jugak...ehehe..so dia pun nk cepat sbb ada sukan kat sekolah dia..

lepas dia kuar..aku pun keluar beli barang2 tambah untuk buat kek,..aku beli sosej,fries dll...

so bermula lah segala yg dirancang...

sharif selaku penculik...dia culik suami aku dari sekolah..ajak lepak minum...aku suh dia lepak lama2...dia kata suami aku asik tgok jam nk balik..dalam kul 8.00 lebih tetamu ramai dah smpai..so arip bawak la faizal balik...

balik2 apa lagi...terkejut ler dia ..ramai tetamu..siap tanya "kome buat apa kat umah aku"..eheheheh...aku pun terkejut jugak sbb dia balik aku ngah mengoreng didapur...tu la serba ringkas ttg kejutan untuk suami tersayang..

penat jugak aku seorang sediakan menu2..ehee..menu malam tu adalah

  • Bihun Tomyam
  • Fries
  • sosej
  • satay
  • nasi impit kuah kacang
  • kek coklat kukus
  • air oren
  • buah tembikai
  • cucur badak n karipap (dr abg wan ...tq abg wan)
so layan ler gambo ni...Nak resepi satay...kemudian yea akan diberikan.......



Antara Menu yang semuanya dari air tangan aku...ehee
Satay Ayam dan daging..resepi dari ayahnda


Satay yang dikerjakan oleh budak2 ni...hbis patah2..hikhik
Jahat arip mandikan telur dan tepung...

http://www.emocutez.comselamat hari jadi sayang..moga panjang umur dan dimurahkan rezeki..i love you sangat...moga kasih sayang kita mekar hingga hujung nyawa...love u

2 ulasan:

eKa berkata...

meriahnya !!! happy birthday gak to en hasben :)

ejdeejasmi berkata...

tq pn eka....ehehhehe