Selasa, 12 April 2011

suka PRINT kan? sila lah PRINT lagi

saya tahu DIA suka sangat datang Blog saya ni..awat rindu saya eh?..ngaku lah..eheheh ada saya kesah....pergi mampos ko nk rindu aku ke nak SPY aku ke?..ingat aku TAKUT sangat kat KO ke GIPANG?!!!

ko suka PRINT kan Blog aku ni..Print lah banyak2...jangan lupa tampal sekali kat papan kenyataan kat sana?....TERASA ke?,... ada aku mention nama ko ke?...xde kan?..so JANGAN PERASAN sangat yea....

Muka dah la macam stokin busuk yang kalau campak lam sungai perak pun blom tentu ikan2 akan hidup...Hahahahahah (gelak jahat)...

ok ni aku ATTACH gambar "KERJA BAIK" yang ko buat...ko print yea...jgn lupa bgitahu JPN sekali...apa aku tulis.....leh la dorang tgok "Kerja Baik" yang ko dah buat ni....mana tahu tahun ni ko dapat ANUGERAH PEKERJA TERBILANG...ko xlayak dah dapat ANUGERAH PEKERJA CEMERLANG sebab aku rasa ko kena dapat lebih dari ni...

ko kan pekerja DEDIKASI, BAGUS, PANDAI UAT KERJA, SELALU BACA PEKELILING (sampai komputer xyah buh password)..hahahaha..KO LAH paling PANDAI sekali...WELLDONE DUDE!!!...



softboard tu harta sekolah...yg skru driver tu harta aku..asal duk luar?...
Tu softboard aku yang ko patahkan dan ko campak buang...tu semua aku lekatkan sijil2 kursus induksi aku..kursus BTN dan segala mak nenek kursus..asal ko patahkan GIPANG?!!
situ aku lekatkan BILIK SERVER dan tanda DILARANG MASUK...nape ko koyak dan BUANG?!!!
Dinding tulah SOFTBOARD yang aku lekat segala sijil2 aku..ko patahkan dan Sijil2 aku buang dalam timbunan sampah...ko yg perangai macam SAMPAH..ko yg layak duk lam TONG SAMPAH tu tahu?!!!



http://www.emocutez.comso ko puas hati kan?...KO PRINT lah yang ni lak...jangan lupa buat surat iringan dan Lampiran...hantar terus ke JPN...sekian

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha...cikgu tak bertauliah..sila print komen nih sekali..ko dah kali tukar sekolah?agak2 ko nak aku cm pk ko kat sekolah mana?dun worry ye cik emi...ko tahulah langit tuh tinggi ke rendah..cikgu skrg dah byk sgt kes...tunggu ye cikgu ICT SK TALANG...selamat bertugas di perkampungan org asli sarawak

Dato' Merah berkata...

Assalamualaikum...kuatkan semangat menempuh dugaan...kita makhluk yg lemah...mohon pada Allah S.W.T semoga semuanya baik kembali...smoga kita sama beroleh kjayaan didunia dan akhirat...

ejdeejasmi berkata...

x larat nk bersabo dah....ntahlah dia ni suka sangat buat kes....

joijoi80 berkata...

emy..good luck kat tmpt baru

-fizA- berkata...

emm...salah satu sebab orang tak suka kita adalah kerana mereka tak ada apa yang kita ada... heheeh.. JELES lah tu.. kalo tak tak kan dengki tak tentu pasal kan?