Selasa, 15 Mac 2011

Pinddah Umah Baru

minggu yg sangat memenatkan..penat Otak dan penat badan..Fizikal dan mental seiring..ingat lagi kisah minggu lepas..pasal cikgu ICT tu...dah di simpan sebagai draft...ehehe...menci bila ada pulak kaki ngadu duk pening2 kan aku...aduhai

yang masalahnya si BEBAL yang mengadu ni bukan nk membaiki keadaan tapi menambah2kan cerita...BENGAP tol lah..nk jadi kaki adu,jadilah jangan lah sampai jadi kaki FITNAH lak...

ok habis cite setakat ni..malas nak pikir tapi Hati yang terguris mmg xkan Mudah memaafkan "DIA" itu..

okeh berbalik pada tajuk citer...skrg dh pindah umah baru..lebih selesa...so aktiviti pun terbantut lah sama OFF kerja hari Jumaat dan isnin...xlarat sangat nk bangkit tapi sakan jugak berjalan...haisshhh apalah nak jadi

isnin-sabtu mengemas umah je kerjanya..sib ada kakak membantu hari jumaat dan sabtu..ahad dah ke penang anto dia balik belajar....isnin OFF ingat nk rehat..terpaksa balik ke Gerik untuk urusan pertukaran nama umah...Umah yg dibeli untuk bonda dan ayahnda yang bernamakan pemilik ayahnda dah di pindh milik semula ke saya....

umah itu tetap umah untuk dorang..saya hadiahkan...untuk family besar saya..Alhamdulillah walaupun gaji secoet saya mampu membahagiakan mereka berdua..amin..semoga ALLAH merahmati kedua ibu bapa saya juga...

oklah itu jea cite...sekarang cuti sekolah...aktiviti harini sama seperti minggu lepas BETA 2 PERAK 5A pulak..haishh malas btul nak tgok muka "DIA" lagi..sib ini berkaitan kerja saya jugak..kalau kerja"DIA" tu suh dia yg uruskan..

ingat minggu ni kalau berkesempatan nak mengecat makmal semula...segala MURAL yg pernah dilukis akan dipadamkan..tu bukan kerja saya..kerja "DIA"....dia yg suka beza2kan kerja..so marilah sama2 kita beza2 kan kerja kita yea....

kalau x bekesempatan mungkin cuti bulan 5 nnati akan di laksanakan...

http://www.emocutez.comokeh...tolong bagi petua hilangkan sakit hati?...mungkin ada petua ...MEMAAFKAN ORANG ITU mungkin?..owh itu mungkin tidak....saya tetap BENCI dia..tengok muka dia pun saya dh rasa meluat....

4 ulasan:

joijoi80 berkata...

berbanyak istighfar..semoga hati tenang....jgn di fikir emy..nanti tension... cam akak pun rasa dah lega gak..ader yg akak tension ngan org tu..tup2 org tu kena pindah sekolah..huh legaaaa..syukur

ejdeejasmi berkata...

ehhee nk doa gak la...mcm tu...emi xnk doa dia kena tukar emi nak doa emi yg nk mintak bertukar di luluskan...amin

dotblogspotdotkom berkata...

hilangkan perasaan benci itulah yang akan membuatkan hati kita tidak sakit...

persaan benci itu adalah senjata iblis.... jangan biarkan perasaan benci itu menguasai diri....

ejdeejasmi berkata...

betul2..ehee pakcik bg doa2 sikit..ehehe