Khamis, 31 Mac 2011

Hiasan Inai di tangan Haram

tangan debab siapakah ini?..huwaaaaaa

salam dan selamat pagi

ermsssss melukis inai di tangan adalah HARAM dan menyerupai tatu?... yea?...yea saya pernah dengar itu..tapi kadang2 lupa juga..di tadahnya tangan kepada si pelukis lalu si pelukis sambil sembang2 pun dia leh lukis hebat?....

bagi saya kalau kita pakai hanya untuk suka2 dan bukan niat nak buat cam tatu atau nak ada tatu x salah rasanya...pakai pulak nak bermegah-megah....

masa kawin ritu rasanya saya xlukis pun inai2 ni..just pakai cam pengantin lain jea...sekarang pantang jumpa tukang lukis inai tadah jea..ehehee suka....

Cantikkan?

gila gatal nk memakai...baru seminggu lepas saya melukis inai di jalan masjid India Kuala Lumpur...saja balik dari kursus di Intan Bukit Kiara saya berjalan2 sekitar KL..saja menghabis kan duit...

bukan leh jalan beria sangat sebab dah penat...so pas pickup my sis ,saya dan my hubby pergilah berjalan2 dengan masa yang suntuk tu..eeheeee

ok lah jumpa lagi daaa....

http://www.emocutez.com

Tiada ulasan: