Sabtu, 15 Januari 2011

bila ABAHMU menegur anaknya...aishh susah pakai ANON ni


ehe?..xtahula apa yg sakit hatinya komen dari ABAHMU ini? kalau kita salah tegurlah cara berhemah..xnampak pun mana yg silapnya...aishh susah nak puaskan hati dia yea...apa yang dia sakit hati sangat..sengal kot...ekekek..dah la pengecut..guna nama yg tiada nama sebenar..

pelik jugakkan..setahu saya abah saya xpandai pun guna tenet..tetiba abahmu ini muncul.abah dia kot...

wahai abahmu...kamu memang abah yang terbaiklah....
klik untuk pembesaran

yang awaknihs ni lak letak link ke google....aishh....susahkan nak tegur tapi xberani nak tunjuk muka...saya okay jea..no hal pun....tegurlah kadang2 kita pun khilaf kan..manusia kan xsempurna..jadi sesama manusia tegurlah secara sempurna sebab kita pun xsempurna

Klik untuk pembesaran

http://www.emocutez.comtetiba abahku panggil

8 ulasan:

-fizA- berkata...

Alaaa....

nak tegur orang, tapi, diri sendiri pun tak betul, ape barang???

Jangan peduli lah orang macam tu.. buang masa saje.. baik kita buat duit, lagi untungggg... hehhe...

tetibe abahku panggil jugak.. hehhe...

ejdeejasmi berkata...

fiza: tulah..aisheh xpaham la dak tue

E K A berkata...

la...entry yg mana yg ejdee post gambar peha...nak tgk sket

ejdeejasmi berkata...

yang buah zuriat tu la...ehehe tu yg xpaham tu....

dotblogspotdotkom berkata...

selagi kita nih ini digelar manusia.... memang tak pernah puas...

kalau bab fitnah memfitnah.. kata mengata.. benci membenci.... sentiasa tiada limitnye...

ntah le.. biasa le tu...

ejdeejasmi berkata...

pakcik: saya xkesah kalau dia tegur secara berhemah tgur jea la..sbb kdg2 kita khilaf tpi xsedar..yg dia maki hamun tu yg jadi rasa nk nagis jea..ehehe

An berkata...

biarlah kite yg merendah diri...

ejdeejasmi berkata...

An: btol tu....lantak dia lah kan....