Jumaat, 31 Disember 2010

Piala Suzuki Vs Awek Fahmi

Mana korang lebih nak tahu.?...ehe wah aku pening tgok page FB skrg semua duk jatuh hati kat Fahmi...mentang dia jea bujang...ngeee kalau aku bujang pun aku pun jatuh hati..hahahah marah en somi nnti....nge

bila masuk jea FB , twitter semua duk i heart kat khairul Fahmi...jangan kata peminat biasa si Nora Danish yang melatop tu pun siap suh Khairul Fahmi ngan Safee sali Call lagi..wah aku lak cemburu ngalahkan awek dia...sapa x tangkap cinta kat ND janda hot jejai ( laki miang) tu..hahahahah..

anith (kau dan aku) pun tangkap cintan kat Khairul Fahmi...aku pun nak jugak la...

bila dah kecoh2 mcm ni baru la tahu si Khairul Fahmi ni dah ada awek nama Elia.....comel jea..sesuai jea deme berdua....sweet2 gitu...heheheh..

haishhhh kalau lah si Fahmi ni berumur 28 +++ n solo molo semua mak janda,bini orang duk lentok pulak kot..hahahah..gurau2 jea...kan dia encem chinese look gitu

ok lah dh hbis cite bola ni...t jumpa lagi


http://www.emocutez.comagak2 kalau kalah orang still "heart" x kat fahmi atau fahmi akan kena maki..ekekke

3 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

adat manusia la.... kalau muka nora danish tu masam dinding tandas sekolah kampung paya pasir.... aku rasa.... walaupun statusnye anak dara.. tak de sape nak layan de......

walaupun MAK JAN... tp hot.... tak peduil de dgn title dia tu......

mana ada manusia nak yg buruk...... ntah le...

MOHD FITRI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ejdeejasmi berkata...

semua kuasa make up...kuasa make up terletak di tgn sapa?..kuasa make up artis la kan

pakcik xnk jdi popular cam KFCM tu ke