Sabtu, 11 Disember 2010

Berkilau Tak bermakna kalau hati tak suka

Suka sangat ngan lirik tu..mendalam kan...meh nk taip jugak bait2 lirik tu..sebahagiannya lagi

baju ronyok tak apa,
asal pakai selesa,
berkilau tak bermakna,
kalau hati tak suka...

ahhakan kadang2..bila kita selesa ngan sesuatu kita pasti akan pakai berulang2 kali...kalau rasa2 diri bajet artis tukau la hari2..nk kuar umah tiap 5 minit pun kena tukau..t kata artis xde baju..theee :D

tapi sebagai manusia biasa cam kita...40 kali pakai pun org tak kata dah..ehe..paling ektream orang akan umpat2 manja gitu....uhuhu

iklan jap : (en suami xhbis dok snap gambr si isteri ngah menaip..haish gangguan ni)....ehe

kadang-kadang hidup ni kita tak pernah puas..ada menda ni nak menda tu pulak..so terpaksalah berhutang piutang....

sib en somi x mengamalkan sikap utang keliling pinggang..ehe.. dia pesan TAKDE DUIT JGN BELI...ada duit ambik trus jgn PK 2 3 kali...bleh?..so sib la en somi sgt elergi ngan utang..so secara tak langsung cik bini akan terpengaruh ngan sikap2 mulia tersebut..thee (puji en somi bnyak2)

belanja lah secara berhemah..xperlu nak masuk MLM segala nk cepat kaya...amalkan amalan bersedekah,jangan lupa kat ibu bapa..hulur lah sedikit berkatnya rasa hingga ke tulang sum sum..ngeee perumpaan yang melampau...uhuhu

btol tak caye ke?..cubalah buat..yang mana yg tak pernha hulur pada ibubapa tu sila lah try barang 3 4 bulan..tengok apa perubahan mesti yg selama ni kusut ngan duit akan rasa eh?.... ada jea duit yea..ngeee

leh pulak main test2..nk bagi bio lah ikhlas yea..jangan la ada perasaan nyesal...ehe...berkat yea...



http://www.emocutez.comNota kuku kaki kakakku: JAUHI HUTANG IDUP PASTI AMAN

3 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

btl tu.... pakcik pun mcm tu gak.... berhutang pada yang perlu aje.. macam nak beliu rumah tu.... blh la.... bli motokar yg memang perlu.. bukan utk meunjuk2....

ejdeejasmi berkata...

ahha.blnja lah secr berhemah kan pakcik

E K A berkata...

ejdee,nanti amik award blog cantik taw