Ahad, 21 November 2010

Buat Signaged tetap..

Tajuk gempak tak?..ni lah akibat tak tido...so kepala seakan-akan weng weng sedikit demi sedikit...mau jea goncang katil sebab cemburu melihat si budak comel itu tido...lena sungguh yea...ish2 saya pun penat jugak tau..tapi napa saya xleh tido cam kamu kamu kamu semua....uhuhu

hari ini nolong si budak demok itu buat wiring di sebuah pondok di jeniang x disangka2 jumpa dengan ustaz burhanudin yang pernah mengajar aku di sekolah agama rakyat di al-masriah air suda

nak tegur ke tak tegur..so berani2 kan diri bertanya dan ternyata telahan itu tepat...aku ni mmg suka menegur org...so xpasal2 bersurih..tapi maklum la situ tempat agama so segan2 dan meygan2 diri la jugak..ehe

owh sudah lari dari tajuk asal ni....berbalik pada tajuk lah yea....nk jadi kan signaged pun boleh,nota kaki pun boleh,semua boleh la...so meh nk ngajo sikit yea...eheee

first buka dashbord- setting-formating-post template..

isikan code HTML yang boleh anda dapat DISINI atau DISINI

paste kan dalm post template tadi dan save setting

cuba buka posting-new post dan tadaaaa ada la apa2 yang ada letak tadi...ehehehe...

selamat mencuba


comel x signaged aku nieh?... yong ko nk berlari kemana..xpenat ke?http://www.emocutez.com

2 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

ehhh...sejak bila tukar cat rumah nih... huhuhuhu

ejdeejasmi berkata...

hari raya kan..so tukar la mood raya