Khamis, 7 Oktober 2010

setuju ke tak setuju

ish nk sokong rasa cam nak marah jea x sokong nnti lagi ramai anak tong smpah,anak longkang dan sebagainya

bangga pulak dpat bayi sulung kan...negara mcm sokong pulak remaja hamil luar nikah sbb nntinya remaja ni akan fikir kalau mak bapak dorg xterima dorang ada sekolah yg akan jaga dorang..

baca SINI..

apa la nak jadi ngan dunia sekarang..

P/s: ambil iktibar


Photobucket

2 ulasan:

cik lover berkata...

hurmm...pkra mcm ni mkin lama makin mnjadi...krajaan pun kne lbh agresif dlm tngani hal ni....sume pihk kne krjsama....

p/s: rse cm krjaan bzr duit jer wat sek 2...tp da baek n buruk nye..hehhe

beautiful_rose berkata...

sangat tidak sokong.





itu saja dri gua =p