Isnin, 25 Oktober 2010

kenapalah diberi ujian ini


salam and salute (skeping london yea heheh)

Ya Allah Ya rabbi

xtahu nk ckp tapi sedih,segan dan malu
senyum itu enawar duka lara
bila dengar berita ini mampu lagi beri senyuman
tapi hakikatnya saya pedih di hujung hati

hanya ALLAH jea yg tahu
kenapa?

sebab saya terlalu sedih...
kenapa DIA pilih saya?..
aduhai..
kenapa saya merungut
sebab saya rasa macam tak adil
jahat kan saya ini?
tak bersyukur lepas tu mengeluh..

owh saya mmg teruk

sekian...

luahan hati 25 oktober ini....

p/s: dalam kekecewaan ini ,ada juga rasa suka sbb hari ini suami saya pulang...
rindu sangat... sangat gatal bukan..ekekek *wink *wink

5 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
dotblogspotdotkom berkata...

huhuhuh... silap ejaan la plak... huhuhuuhu

ujian?.. utk memastikan kamu dapat A @ B @ C @ D @ gagal berhenti....

biasa le ujian tu.. tak ujian.. mana kita tau tahap kehebatan kita nih.. btl tak?......

E K A berkata...

ala napa cedih2 ni.nanti hubby balik,ngadu kat dia tau

ejdeejasmi berkata...

pakcik: dpat Z kot yea....uhuhu

ejdeejasmi berkata...

eka: ahha nk ngadu puas2..ehehe