Khamis, 21 Oktober 2010

Kalau Cinta

kalau datang Mood jiwang geli...ekekeke...so layan

Di lubuk hatiku

Adalah kamu
Sebagai ratu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu

Yang aku mahu


Telah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau
Risau risau risau


Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta


Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu


Telah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau
Risau risau risau


Kalau cinta jangan kacau

Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta


Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu


Kau ku perlu
Kau jiwaku
Kau cintaku
Kau ku rindu
Kaulah ratu


Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta




Photobucket

6 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

kalau baru hari nih masuk blog nih.... ingat pemilik blog nih blm kawen... huhuhu... mmg tak menahan....

ejdeejasmi berkata...

ehehe shhh diam pakcik status dirahsiakan

alizan75 berkata...

cinta wujud..
setelah bertemu...
bersama...
berpisah...ttp pada yang satu...

itu cinta sejati...
ttp payah nak dapat sekarang

eiela berkata...

luahan rasa nih, semoga bahagia hendaknya.

ejdeejasmi berkata...

alizan: wah lagi jiwang

ejdeejasmi berkata...

eiela:amin tuk kamu jugak