Sabtu, 30 Oktober 2010

Happy besday dak Ayien

Teka mana ayien?

Selamat hari jadi dak comot ayien..moga panjang umur dan di murahkan rezeki.....

rentetan cite ayien n me...(siapakah ayien)...eheehee

ayien ni aku kenal tyme dipoliteknik lagi...tapi bukan sama kos and tentula bukan sekelas dia kejuruteraan komputer aku?..kejuruteraan elektronik

just kenal gitu-gitu jea..

tak la rapat sangat..kenal pun sebab dia ni masuk wataniah dan kenal ngan my classmate ila..

sejak haritu just tegur2 dan ianya berlalu macam tu saja

aku pun hampir dah lupa sejak bila kitaorg rapat

dan yang pasti kitaorg sangat akrab sejak dah sem akhir sem 6..sebab kitaorg duduk umah sewa dekat2...dia duk dihujung sana sebelah umah Aca septriasa dan irwan syah..ehehehe..gelaran saja dan aku sebelah umah pakcik gatal yg main lempar2 surat nak berkenalan dengan kami..haha sangat lucu...

selalau kitaorg pergi mandi sungai samak,sungai bil dan sebagainya..uhuhuu...memori masa pengajian memang terbaik lah...

dan bila tamat jea pengajian hubungan yang terjalin makin akrab...sangat akrab....

dan hari ini adalah hari jadi dia.. dan review ini khas untuk beliau yang sangat aku sayangi

yien,
walaupun aku dah berkhawin ko masih bujang (xlama lagi xbujang dah) aku tetap sayang ko yea..
aku harap hubungan persahabatan yang terjalin ni akan terus berkekalan...ko lah kawan suka duka aku..nnti kalau pezal marah2 aku and kitaorg gaduh aku tentu akan cari ko kan..ehe

dan yang penting aku x sabar nk jumpa ko kat melaka nanti..ehe dan PD..t kita sembang puas2 smpai malam..

Happy besday dear...



Photobucket

Tiada ulasan: