Khamis, 14 Oktober 2010

Bila 2 pengarah bertikam lidah


salam dan salute

baru perasan pasal menda ni..maklumla lama x baca UTUSAN ni..ehe
hari ini tetiba jumpa sal kes ni

nak tergelak pun ada sebb 2 2 pengarah bertikam lidah...malu la...UTUSAN dan UTP... (jgn saman saya yea..ehehhe) ni kes budak2 nakal jea..biasalah dorg pun nk hantr salam aidilfiti jugak..

kalau dh ada kes camni apa kata tahun depan buat ruangan salam aidilfitri untu student di malaysia pulakkan ..ehehehhe

sepatutnya kedua2 pihak harus ambil pendekatan sewajarnya la kan...kalau kes cam ni pihak UTP pun dh mintak maaf so setel la..xyah la nk perli memerli


lagi satu salah jugak yg tukang pilih gambar mana yg layak masuk xuat kerja btol2

KLIK DI SINI untuk berita lanjut...

P/S: masing2 nak menegakkan benang yang basah..malu la kat budak2 yg baca...

Photobucket

5 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

saje je nak pablisiti murahan....huhuhuh

dark r0se berkata...

hahaa~ macam3 hal la kan kak?:P

ejdeejasmi berkata...

pakcik: semua gila glamor ler tu

ejdeejasmi berkata...

dark rose: dunia skrg macam2 la dik..uhuhu

Kakiraces.hambali berkata...

hm.. mmg kasihan juga.. biarla student di malaysia pun ada juga ruangannya...