Sabtu, 25 September 2010

Dulu penulis sarikata aku yakin dialah penulis skrip

salam dan selamat malam..entri ini ditulis jam menunjukkan 12.08 pagi...ehe..mata lom mengantuk..aku mmg tak boleh bertukar tempat tido..kalau bertukar mau semalaman aku xboleh lelapkan mata pelik bukan...

tu aku malas pergi kursus..malam pertama kat tempat kursus pasti aku tak boleh tido..dan mulalah aku akan berpeluh sbb aku mmg penakut..ehehee

lari tajuk asal...

sekarang tengah tgok TV..pastu bila tgok cite org putih pasti ada sarikata di bawah bukan?...ehe maka akhir cerita pasti akan ditulis sarikata oleh: sekian dan sekian kan?..

sp dulu dengan bangga dan tanpa rasa sedikit pun bersalah ketika masih mumayis..ehe.kanak2 la kan..aku pasti dengan bangga akan kata..dia tu kalau buat cerita mesti best..merujuk pada penulis sarikata..atau ayat nya mesti berbunyi "patutla citer tu best" si dia ni yg buat..merujuk lagi pada penulis sarikata..

hahaa...sekrg aku faham dah sapa penulis sarikata dan pasti akan aku gelak sorang2..kelakar gila..uhuhu..kalau la sapa yg masih igt pasti akan gelakkan aku..ekekek

Photobucket

1 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

kamu nak sarikata apa?... huhuhuhuhu