Selasa, 3 Ogos 2010

Entri pertama di bulan ogos

hari ini hari selasa..sekian!!...uhuhuhu confirm korg cekik aku pai mati yek..kalu aku sekadar cerita pasal hari ini hari apa?..kekeke

kelmarin aku teringin sangat makan puding jagung..ni akibat aku terbaca blog ZARA
so nafsu makan dankepingin tu membuak2 ngalahkan org sedang mengandung..dan akibat dari itu aku google la resepi...then jumpa yg paling senang dan sedap...uhuhu..

senang nk buat sebab dia main sukat guna tin jagung...kalau main sukat gram2 segala ni aku lemah sikit sebab kat umah takde penimbang...uuuuhuhu...mau aku timbang guna penimbang berat badan baru tahu

so operasi la aku ..sekejap jea rupanya...uhuhuh..dapatla 2 loyang...potong2 bagi jiran sebelah...dan selebihnya kebetulan ada kawan datang hidangkan...uhuhuhu

nyummmy......ok la itu jea..uhuhuhu..

p/s: entri xde gambar sebb lupa nak snap...
Photobucket

Tiada ulasan: