Selasa, 6 Julai 2010

Tolong Menolong Amalan Mulia lagi Diberkati..Baju untuk diderma

Saya bukan baik jauh sekali bagus..tapi saya punyai nilai perikemanusiaan yang tinggi..mungkin dia bukan sedara saya hanya kawan sekerja suami...tidak pernah sekali pun ketemu...tapi saya sendiri melihat kejadian yang menimpa beliau dan saya sangat sedih dengan musibah yang terkena pada beliau....

jadi saya mohon jasa baik kalian...sesiapa yang mempunyai pakaian baju kurung,kain batik,baju kanak-kanak,kain pelikat dan t-shirt untuk di sumbangkan kepada beliau..

rumah beliau musnah akibat kebakaran..bekiau tiada di rumah yang tgl cuma seorang ibu yang uzur dan ayah yang jugak tidak sihat..jadi satu apa pun tidak dpt di selamatkan...hanya tinggal sehelai sepinggang..nasib tiada kemalangan jiwa yang menimpa

saya pasti beliau tidak mempunyai segala kelengkapan asas lagi..mana mahu cari semuanya dalam masa yang singkat ini

so kalian boleh la dermakan sila komen di kotak inbox untuk tujuan derma..nanti saya akan hubungi kalian yang baik hati ini..



Photobucket

2 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

yups... kalau pakcik nak menderma pakaian tu.. macamana ye?.... nak hantar kemana?.... berminat juga utk membantu...

jeemel.08@gmail.com

ejdeejasmi berkata...

pakcik leh pos kat emi....