Jumaat, 23 Julai 2010

Kursus HRMIS

Motif Gambo?...nak tunjuk SEK Temin tu?...ceh...

salam..maap tak hapdet dah seminggu rasanya...emi ngah kursus.uhuhu HRMIS...
adoi banyak btol..dan sangat letih mujur enjoy jea sepanjang kursus tu...

dapat kawan2 yg suka bercerita dan mengusik so jadi hapenning sebbnya nak setel kan hampir 2000 kakitngn pendidikan daerah kuale...leh pecah kepala.

dengan buku servis nya tak lengkap.mcm2 hal...adoi..otak krem tahu...uhuhu

Motip gambo ni?...aku pun tak tahu si arip ni konon nk cari angel terbaek tgkp gambo kueh ni di buat prop...ceh...tahu la aku kuat mkn...yehaaaaaaaa

ok itu jea takat ni.t smbung next week...daa



Photobucket

1 ulasan:

ayien26 berkata...

pn emi...
hrmis bkn org teknikal yg wat ea... harap maklum... huhu...
ciannyer...