Khamis, 15 Julai 2010

Bila Sombong Tak bertempat...

salam

dulu saya selalu cakap...kenapa orang sombong eh?..kalau turun emas seketul saya pun nak sombong..sekali jeling sekali turun seketul..wah dah lama MR Trumph kalah dengan kekayaan saya..itu dulu

sekarang bila di sini saya kadang kala pun sombong..ehe bukan apa saya kadang2 meluat dengan setence orang..jadi saya takkan senyum atau pandang..jalan melulu terus...uhuhu..

tu la kan..kekadang sifat tak elok kena batang idung sendiri....uhuhu..ntahla nak baiki di sini tapi tak boleh

P/s: kadang2 ramah tak bertempat...janggal bila org bersembang kita uat dunno..kesian pun ada...ehe...


Photobucket

2 ulasan:

ch@ berkata...

hahaha manusia mmg tak lari dari sifat tuuu, buat tutor nak background gadget tu. nak berwarna je, taknak letak gamba, leh ye. hihiii.

ejdeejasmi berkata...

cha: ok i try yea..try cari..ekekeke..jap