Isnin, 12 Julai 2010

Bercinta di pejabat pos...

Hari ini tiada kerja lain...kerana tekanan perasaan...dan tahap mengantuk yang terlampau..ramai yg MC...sbbnya mesti bola sepak nya hal..tapi taknk ngaku so semua ambil MC...ehehe

sib aku tak..walau pun tido hny 2 jam...aku berjaya smpai di opis 8.05 pagi..lewat 5 minit jea..ampon bos baru...dah la rini bos baru..sib dia tak perasan akan kelewatan...ehe..tapi pueh la hati spain menang..

ok berbalik cite pasal pos..rini mmg hari pos sedunia agaknya....

semalam balik jumpa kad cinta dari posemen suh tuntut hadiah..ehe..parcel dari kelantan...pastu saya kena pos 4 item ke 4 tempat berbeza...

hari ni jugak masukkan duit ASB....takut terguna duit org...dan Hari ini jugak saya kena byo duit kete...yehaaa,,saya dah hmpir lupa...

hari kompom saya masuk lambat lagi..terbaik la pekerja mcm saya...jangan tiru aksi ini yo...

ok la nk g tunggu en suami...uhuhu..t dia bising lambat2...

Photobucket

5 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

tinggal bil internet je lagi yg blm byr.. yg lain.... setel dah...

ch@ berkata...

bgs² setelkan bil² sebelum smuanya menjadi tunggakan, kannn comelll?

ejdeejasmi berkata...

pakcik: bil semua dh setel...

cha:ooo belum ada tunggakkan..ehe..pengguna berhemah

sI tEDI berkata...

jelaskan semuanya sebelum etrpakai.
selalu buat bila dapat gaji.

tolak bersih
ha ha ha

ejdeejasmi berkata...

tedi: pas tolak kita yg rasa pening lak..uhuhuhu..dh tgl ciput