Jumaat, 9 Julai 2010

18SX...Kalau Cetek Agama Dan Tiada Moral




salam dan selamat pagi

hari ini tiada lagi luahan kemarahan kepada TM...cuma marah ke pada PM baru ICELAND Johanna Sigudardottir ...bodohkah manusia ini?....

apabila menghalalkan perkhawinan sejenis ...sebabnya dia pun mengamalkannya..jadi dia menyokong sepenuhnya perlakuan ini..geli aku melihat mereka seolah perlakuan songsang itu adalah indah..eiiiiyewwww..

Maaf aku bukan nak menghina cuma berkongsi rasa kesal...kan TUHAN menciptakan kita berpasangan?..kenapa harus melawan Kuasa-NYA...

boleh baca di sini

p/s: nasib aku dilahirkan dengan islam..kerana amat melarang hubungan songsang...
Photobucket

8 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

gitu la kalau nafsu dah jadi raja.....

ejdeejasmi berkata...

uhuhu tak dpt nk beza mana yg benar dan tidak..

sI tEDI berkata...

mmg bodoh!

ejdeejasmi berkata...

yea...sangat bodoh!..nape la lantik dia jadi PM

ch@ berkata...

kiamat sudah dekat ;)

ejdeejasmi berkata...

kiamat bagi kafir laknatullah selalu ada..bgi kta umat islam ni yg kena berwaspada....uhuhu welcome cha

ch@ berkata...

stujuuu...;) hehehe suka datang membuta tuli, seb baik tak kena halau. hihihi...

ejdeejasmi berkata...

uhuhu xde nk halau nye...dtg la lagi