Jumaat, 25 Jun 2010

~* Penantian *~


ihsan: Mr. G

lihat gambar di atas..penuh makna tersirat...ehe...kalau orang BERseni tahu tafsir setiap inci sudut dan ruang gambar tersebut.

rasa sedikit tercabar ketika ber FB tadi..si "dia" bekas kekasih semacam mengungkit..fahamilah yang saya sudah bersuami mungkin itu bukan jodoh kita... saya malas nk nyata siapa yg bersalah di sini...kalau bercakap beerti mengungkit... saya punyai salah kamu jugak begitu...

mungkin peluang keberapa kali sudah di beri tapi tiada perubahan ambik jalan penyelesaian dan kita tamatkan...so titik.

jangan di ungkit kenapa masih menunggu...saya juga punyai jawapan kenapa saya xperlu menunggu....

sekian..wasalam...

P/s: xnk ungkai lebih2 kang ada yang xpuas hati..sekian..terima la qada dan qadar tuhan..kerana setiap kepahitan itu adalah kemanisan untuk di kenang...:)
Photobucket

3 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

pakcik kah lelaki itu.. argh!!!... x menahan bekas kekasih ku ini... huhuhuhu

ejdeejasmi berkata...

hahaha kalau pakcik emi siap bersilat ...wakakakakka

Almy berkata...

dah follow blog ni, hope follow me back.. if done, thanks so much.. caca..