Selasa, 8 Jun 2010

Pemandu Bodoh dan Pasangan xboleh blah


sumber google

tajuk itew mentafsir dua cerita berbeza tapi pada tarikh dan waktu yg sama..ehe

satu tajuk si kereta honda...

dah masuk parking boleh pulak bercinta didalam kete..xde perasaan ke nak terus keluar..xnmpak ke org sedang menunggu lama di belakang....aduhai tahulah anda mempunyai awek yang cantik dan orang lain tak de...kot yea pun pergi la bercinta di taman...

pantang betul kalau orang macam ni..aku kalau tgok org dh tunggu cepat2 suruh en suami keluar..kesian..takut org maki ke.org ngata ke dorng leh pulak uat mcm tue

kes kedua si pemandu gen 2 seperti gambar diatas dengan no pendaftaran WND 2*29
dahla benggang ngan pemandu honda tadi lom hbis..aku yg tunggu lama duk bgi signal boleh pulak si GEN 2 mangkuk ni masuk parking....dh bagi hon pendek,hon panjang hon semput2 pun dia leh buat dunno..memang menyirap la darahkan

kena kata BODOH ngan aku sekali kan....dah la pandang tak puas hati...dia yg potong turn pandang kita lak...memang BONGOK la kan...

pastu lom hbis di situ sesi usha mengusha..dia leh cari aku lam expo tu semata2 nk cakap apa pandang2...memang cari nahas la kan?..aku kata la...dah la BODOH tak reti bahasa pulak,..terus diam...dia ingat aku takut ke?>...

uish kepada pemadu2 kereta sekali jadilah pemandu berhemah..tengok la org kiri kanan...sekian







Photobucket

5 ulasan:

sI tEDI berkata...

ujian untuk uji kesabaran

dotblogspotdotkom berkata...

itu kategori driving stress..... sakit jiwa dibuatnye..huhuhu

ejdeejasmi berkata...

tedi- mmg menguji kesabaran kalau tak sabar pecah cermin emi hentak..ehe

pakcik- stress btol memandu kalau mcm tu

Mawar_berduri berkata...

aduyai....
pemandu malaysia memang ramai yang rude !!!...hari2 kat jalan KL ni memang sakit hati .......

ejdeejasmi berkata...

mawar- aisheh geram rasanya bila org mcm tue...