Rabu, 30 Jun 2010

menukar template seperti menukar langsir


salam..nampak blog di atas..blog paling meriah abad ini..eheheh

meriahkan?..jangan jeles yea...

rasa dh banyak kali cakap mau tukar itu langsir..tapi tiap kali itu lah jugak rasa malas...

bukan apa sayang..susah payah di edit tahu?...

ingat senang nk menghasilkan tiap tajuk ada gambar...eheh..poyo jea kan..gambar lawa la sangatkan..

susah tahu bila nk cari template...tambah2 yg free dan lawa...sehari suntuk mengadap lappy blom tentu jumpa yang berkenan di hati...

sapa yg baik hati nak designkan template kat saya ini...saya mahu kaler hitam dan oren...sejak dua menjak ni suka oren pulak..tapi tak sokong belanda yea....

ehehe...melalut lak...

saya hanya mau yg simple dan sedap mata memandang....nak kena buang semua tu ke...?...ermsss....

ok la sapa ada idea leh bagi yea


Photobucket

2 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

langsir pakcik pun hitam putih je... huhuhuhu

ejdeejasmi berkata...

pakcik org lama...xpe la..ni jiwa muda mau kaler terang2..ekekke