Rabu, 30 Jun 2010

langsir koyak sudah ditukar baru...beli di jakel jea

yeha...entri ini tiada gambar...ehe..mls nak upload dh..lagipun penat duk photoshop dri tadi..berat kepala rasa duk pikir idea..

jumpa dah...

aku suka yg ini buat setakat ini...jangan pulak mood beralih arah..penat tahu mahu edit segala..dah lama tinggalkan kod html ni...


esok2 kalau jemu aku tukar lagi...bergantung pada mood..tiada lagi warna garang tapi tetap merah

aku dah cuba tengok kaler lain kenapa merah jugak yang bersinar di mata..grab dan edit..untung kali ini blogger seakan memahami..xsusah payah lagi aku add segala widget..cuma resize jea...ehe

ok harap kamu puas hati yea..kali ini aku cuba 2 coloumn sahaja...malas dah 3 coloumn...ehehe...
Photobucket

2 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

sabtu lepas p jakel... cari kain langsir baru.... langsir yg ada tu dah 2 thn x bertukar.... tp cari yg murah je... huhuhu

ejdeejasmi berkata...

ehe...langsir tahun ni pun maybe tak tukar...sbb raya lek kg...