Khamis, 24 Jun 2010

~* Gaji *~


ihsan : en Google bin guggle

hari ini gaji...ekekke kenapa gaji pekerja gomen tiap hari khamis?...xleh jumaat atau isnin?...uish...saja memberi tekanan..ekekke..hari jumaat untuk yg berkerja di negeri2 yg ahadnya ada lah hari pertama bekerja adalah cuti so di beri hari khamis selaras semua negeri di malaysia

so kalau hari isnin tu tak diberi sbb kesian lak kalau bgi awal hbis awal bagi lambat kesian pulak lambat dpt..semua untuk kepuasan hati

so rini hari khamis 24 jun..bukan 25 sebb 25 jatuh hari jumaat...ehe...apa aku ngarut ni

yg penting aku ada 2 perkara

suka dan duka

yang suka sebb gaji..aku leh imagine dah apa yg aku nk untuk bulan ni..apa yg dah hbis hendaklah di topup yg blum miliki harus di miliki sambil2 tu kena pikir keperluan dan kehendak diri sendiri..ehe..yg penting wang saku bertambah..en pezal kena bagi nafkah....ekekkeke...

yang duka

siap kena bebel ngan en suami..sila asingkan duit mu itu yea duit kete,duit pinjaman pelajaran,duit yuran pengajian...kena kuarkan pelaburan ni..alahai....

duit dh tgl sikit...x suka la.....gatal nk beli kete apasal...alallllllaaaaaaa

adoi hai sapa punyai pendapatan lebih cam dato' CT atau datuk K sila la derma pada saya ini sekian....uhuhu

P/s: kalau RM 66,500.00 itu aku yg punyai..walawei syiok hbis

Photobucket

3 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

aku rasa... sampai pencen pun tak blh simpan duit sebanyak encik khalid yg beli no plat tu.... huhuhuhu

sI tEDI berkata...

66 ribu tu gaji aku setahun pun x sampai :(

ejdeejasmi berkata...

yelah kan...nape org bnyak duit suka bazir benda ngarut...