Khamis, 24 Jun 2010

~* BTN *~



ni cerita pasal BTN...17 jun till 21 jun kena p BTN..baru jea balik ni pun....jauh sangat di UPM serdang kolej ke 10& 11...10 blok biru bagi lelaki dan blok pink 11 bagi pompuan.....ehe
mula2 sampai daftar ambik kunci ,fail bagai dan check in angkat la barang yg banyak teringat cam daftar poli dulu tapi ini kali lagi dasyat kena bawak bantal sendiri...alahai....

aku siap nyanyi lagu AF tyme tersingkir..ekekke..dh ghupa cam tu...

syiok jugak..1st2 mmg cam bosan kalau penceramah tak reti buat kelakar mmg kitorg kasi 3 jea...xsyok..banyangkan cerita fakta tapi mmg serius habis..selang seli la sikit ngan gurauan kan tak ngantuk..

macam2 peel org kita akan jumpa..ada satu minah ni aku tgok asik kehulu-ke hilir..sat2 kuar dah la aku duk tepi pintu yg bunyi bising bila di tolak...bengang gila,..aku ingat dia kerja PPM (pembantu pengurusan murid) sebb di aktif..maybe cuti 5 hari dia takleh duk diam...tpi bila dapat tahu she is jurutera ok...huhuhu..patut la kelibut semacam..ekeke

urussetia ok...sempoi..kem komandan walaupun timbalan pengarah tpi super super TERBAEK wok!!...uhuhu..rasa cam nak p lagi....

cuma penat nk berebut kerusi lam bus jea...sapa smpai dulu nasib baik duduk...sampai lambat berdiri..aku punya la berdiri sampai kasut pun tercabut...bukan apa tiap kali bus break aku pun break...sakit kaki segala bagai

apa2 pun pas balik BTN ni kita akan lebih sayangkan negara..ok la chow dulu...daaa

Photobucket

4 ulasan:

sI tEDI berkata...

perasaanku sama je sebelum dan selepas BTN. ha ha ha

ejdeejasmi berkata...

hilang perasaan..ekekkeke

dotblogspotdotkom berkata...

kejap je sayg kan negara.... huhuhuhu...

ejdeejasmi berkata...

ekekekke..kalau negara buat hal ntah nk syg sapa...ekekek