Selasa, 29 Jun 2010

berjumpa setelah sekian lama berpisah


tajuk tak menahan...

4 tahun berpisah bukan bermakna lost contact langsung...kan sekarang ada FB,ada email,tenet,hp bagai...

seingat beberapa kali sahaja yg bertemu..tu pun ada majlis kawen..tapi tak semua dapat hadir...

kali ini mau sangat jumpa...

yg langsung sepi tanpa berita apa khabar mereka agaknya...

saya mahu kembalikan nostalgia itu..kalau boleh mahu bergambar di kelas yang pernah aku belajar...mahu duduk di bangku itu lagi....

arghhhh sedih,gembira dan macam2 perasaan

harapan biar jadi kenyataan

mahu tahu berapa anak kamu miliki....cerita kamu lagi...mahu semacam tido di katil itu...

semoga kita ketemu yea sahabat semua...

4 tahun pelbagai kisah kita simpan....suka,duka,.....

P/s: al-fatihah pada rakan seperjuangan Azree bin Aziz...Tuhan lebih sayangkan kamu...
Photobucket

3 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

pakcik tak suka reunion... huhuhu

jemu dah jmpa kawan2 sekolah.... dah bertahun dok jmpa kat sekolah.... huhuhuhuu

Mawar_berduri berkata...

reunion ngan dak SEMETRIK kah ? hihi

ejdeejasmi berkata...

pakcik- alaaa pakcik ni mesti gengsterz...hahahah

mawar- xla ngan dak poli