Jumaat, 14 Mei 2010

Tabung



cerita pasal tabung ni sebenarnya dah basi...ehe..tapi saya blom ccerita di dalam blog ini...ini lah saya kalau datang angin kus kus pemalas langsung takde entri yg saya nk ceritakan kepada anda sekalian

uhu..mood nak berblog ni makin kurang sebabnya bila setiap kali saya nk attach gambar saya perlu restart tenet 3 /4 kali baru boleh..tu saya bengang tu...

tpi hari ni walawei tenet pun ok...attach gambar pun senang so 2 entri sekali saya pos..maybe ada yg ketiga keempat mana tahu kan?...

ok berbalik pada tabung..lihat tak dua tabung comel saya tu..tahu tak nilai dalam tu brapa?....ehe jeng jeng Rm 864.15 sen...ada gak sen..semua nya selamat saya simpan dalam ASB...jaminan kewangan saya

duit tu sebenarnya hasil hari2 saya pulang dari kerja mengodek segala saki baki duit syiling dalam dompet saya dan jugak dompet en hubby....uhuhu..kayo sekejap...

ermss apa yea saya nk buat dengan duit itu...duit tu saya nk kumpul nk g jalan2 ngan en hubby saya,selebihnya saya nk simpan untuk anak2 saya nanti...berangan pulak

tabungan saya dan encik suami itu..sekarang saya gila pulak menyimpan duit kertas RM1.00..dah banyak tu...ehe..walaupun saya dh hbis duit lam dompet saya akan merengek2 gedik kepada en hubby mintak rm 1.00 nk makn ais krim di sekolah..yg dalam tabung tetap tak usik..prinsip tu..

bila menyimpan jangan gatal tangan nk ambik..pasti kena ketuk...ehe...

oklah..balik ni saya nk masuk lagi....uhu..biar setinggi gunung duit saya itu

Photobucket

Tiada ulasan: