Khamis, 20 Mei 2010

Hari Jadi dan Zaman Sekarang

salam semua,

topik rini kisah sedih aku...ekekkek..sedih ke?..

tengok gambar diatas...hasil curian aku dr FB abg sulung tercinta....ni anak bongsu beliau...selamat menyambut hari jadi ke 6 tahun pada tanggal semalam 19 mei...budak2 yg lain bulan mei ni memg comel kan...ehe...sbb aku pun bulan mei...so aku mmg comel...angkat bakul masuk lam troli dan sorong sendiri..pepatah baru untuk hari ini...sekian

oke sambung semula...anda pernah sambut birthday?...bila kali terakhir dan bila anda mula ?...uh saya sangat sedih tahu?...saya sambung birthday seawal umur 23 tahun..tu pun uat kek sendiri dan paksa ahli keluarga habiskan kek saya itu....walaupun tak sedap tetap paksa hbiskan...uh sungguh sadis lagi sedih

skrg umur dah nk masuk 25 tapi blom 25 tahu?...25 akan di laksanakan pada 28 mei ini..alahai dh tua...syok jadi budak skrg seawal umur 1 tahun dah buat birthday party,siap mak bapak arrangekan birthday party yg grand...kalau kakak aku yg sorg tu,aku la mangsa buat kad jemputan dia...aku hantar jemputan kawin jea..dia siap jemputan birthday anak yg pertama la kedua la..alahai dengki sungguh aku

kamu pulak camner?...ada sambut ke birthday?..skrg sambut mesti ngan BF/GF masing2kan..uish aku lak bakal menyambut birthday kali pertama ngan encik suami...apa la hadiah dia nk bgi..leh wish tak en suami?..dulu masa bertunang dia bagi digital camera..tu waktu tunang..konon nk ambik hati tunang skrg siap la ko en suami tak tido mlm ko mesti mimpi2 apa nk bagi bini dia ini..ehe..kejam sikit yea di situ...

okla..xmo dah cita pjg2 sedih sgt...ehe..sangatlah kan....nk wish birthday to my anak sedara diatas jea...happy birtday aida irsalina...moga jadi anak yg solehah dan semoga success selalu..dari mak tam yg cumil dan paktam yg ensem...daaa
Photobucket

Tiada ulasan: