Isnin, 31 Mei 2010

Happy birthday

ini kesah pasal kek...ehe...kek ni buat sendiri tau...thanks pada opizmate yg celebrate besday saya...dan 2 lagi rakan yg lahir sama bulan ngan saya

kek ni saya bawak time majlis tersebut..xtahu nk bgi apa so petang bali kerja terus bersilat gayung di dapur....avon pulak buat hal...xtahu nk solve mcmana..takkan nk buang kot adunan tadi..so dari kek bakar saya try cuba kukus kan kek saya ini..owesome naek cantek jea..cuma rasa jea kurang sedap...suami kata tak manis...yela...dah lain teknik lain pulak yg di buat

tapi licin gak sorang satu angkut bawak balik..ehe...ntah apa yg dorg ckp kat blakang saya pun taktahu..lantak la janji saya sedekah kek 2 itu se ikhlas hati...

kek ni siap lam kul 9 mlm...selesai buat kek saya pergi macing sampai kul 1 pagi...uhu dasyat tak..balik2 saya baru decorate kek tersebut..tido kul 3 pagi..bangun nk g kerja mula la terhuyung hayang...penat tol saya ritu..sib la tak de kerja lain...

mmg satu kerja yg gila di buatnya...

ok la tu jea cite rini...sambung nnti..mood malas menguasai diari..ehe
Photobucket