Isnin, 12 Oktober 2009

~* Hadiah *~

ermss..best je rasa..minggu lepas dpat minggu ni pun dapat..ni bukan dapat saja taw..ni dapat sbb ada kerjanya...hihiii..

kebetulan kot..minggu lepas seminggu berkursus di instun behrang t.malim...hari terakhir ada la ujian penilain..ingatkan saja2 buat rupanya tu untuk menilai sejauh mana kita faham akan pembelanjaran kita...

kursus macromedia flash..bagi yg tek pernah belajar memang teruja hbis..cam emi..siap yg simple2 pun emi leh kata dasyat2..fuhs.mmg hebt la sapa yg expert lam bidang ni...

so berbalik pada kuiz tersebut..buat punya buat emi ngan ayien kawan emi dari melaka je yg dapat fullmark...fuhss bangga siot

ingatkan apa je..rupanya penyelaras kursus tu kata saya akan bagi hadiah..so dia bagitahu dapat ANTIVIRUS PANDA original langganan setahun...bangga gila

huuhuhuh

dan keduanya lak..balik2 sekolah pagi tadi ada seorang ustazah cakap emi jangan lupa ambik hadiah kuiz ramadhan ari tu..

wah aku menang ke..best2 dan dapat la hadiah ni

mmg best..bertuah sunbgguh emi..ceh ayat last tu...ngeee

Photobucket

2 ulasan:

sI tEDI berkata...

dapat hadiah tuala baru

zlan berkata...

saya pun pernah hadir kursus yang sama mcm awak la..kat instun juga tapi dah lama dah 3 tahun dah...ingatkan yg g kusus kat situ tuk orang pejabat tanah dan ukur jer..kolam renang blh mandi lg tak.dah lama tak g sana.