Isnin, 10 Ogos 2009

~* Sayang suami tinggal-tinggalkan *~

Saya telah balik kampung seorang diri...faizal kena tinggal..kesian...hihii......
opss bukan saja nk tgl..tapi dia ada kerja dan saya bosan keseroangan dirumah pada sabtu dan ahad...jadi saya pulang ke kampung seorang diri

sangat heppi...dah lama tak bawak kereta since berpindah ke sini..saya agak gugup sebenarnya..tapi sayakan kuat...so saya uat2 la kuat semangat...sejam saja saya drive...bila nak potong kereta pun saya mengucap dan baca bismilah..bukan apa takut tak lepas...mana tau nak excident...tol tak...

lega sampai jugak..so bila orang tanya mana suami..saya kata " sayangkan suami tinggal-tinggalkan"..hihiiii..

saya seronok bila malam saya tido bersama ibu saya..leh peluk mak..hoyey!!...jangan cemburu ye...hahaha..ok daa...


Photobucket

4 ulasan:

dotblogspotdotkom berkata...

tak menahan .. anak emak.. huhuhu

<< s| tED| >> berkata...

pakcik jeles lah tu..
ekekeke amy... betul tu... kalau bawa kereta kena selalu mengucap dan beristigfar... malang tidak ebrbau..

Na Shari berkata...

Wah...memang jelous. Akak pun rindu nak tido dgn mak... :)

ejdeejasmi berkata...

pakcik dot- memang la anak mak...hihiii...dia la kawan,dia la buah hati dan dia la segalanya...sekali sekali dapat tido ngan mak best taw..huhuhuhu


tedi- yup..kalau berbaula malang tu...lagi emi tak bwak kete...duk umah je...hihi..dah mcm final destination la pulak


na shari- akak best taw dpt tido ngan mak..cuba la...hihii..bila suami takde...ekekeke