Khamis, 20 Ogos 2009

~* Saya yang menurut perintah *~



see..sapa tahu sekolah ni?..angkat tangan....ada lak orang nak pakai khidmat ni...hhihiii...
terasa diri dihargai....ceh...

uhu..selasa depan visi dan misi menerjah sekolah tersebut..ceh saya ni pemalu...mahu kah mereka menerima kedatangan saya...



bagaimanakah sekolah itu,orang2nya,adoi PPD pun tolong la lantik orang lain..saya ni bukan tahu sangat..tapi takpela tak salah menolongkan?

dapat gak pahala dibulan mulia nanti..wink wink




Photobucket

8 ulasan:

khaLifah feDi berkata...

waa nie mesti pakar kn...

tolong menolong amalan mulia cik emi

<< s| tED| >> berkata...

org memerlukan bantuan.. perlu di tolong.. nanati kalau kita pula.. x segan nak minta tolong org!

Hayati berkata...

wahh..ini sudah bagus yerk..
apa kata pas nie yat plak nak wat surat mohon emy dtg cini lorrrr.......waaaa

ejdeejasmi berkata...

fedi- xde pakarnya fedi...ye org mintak tolong kita tolong je..sambil tu leh melihat tempat orang...huhuhuhu

ejdeejasmi berkata...

tedi- yup anda betul..tolong menolong budaya kita...hihiiii

ejdeejasmi berkata...

Yat- kalau yat panggil confirm tak lepas..sebb kita jawatan sama kan?..hihhii...ala yat leh pgil cik abg tolong...dia lagi pakar...hhihihi

Tanpa Nama berkata...

wah.. sek SK Padang Ampang, bila boleh datang.. heheh.

ejdeejasmi berkata...

faizal- jangan duk berlakon ye...nak kena ni...kata nak mintak tolong suruh melukis mural di makmal...suh la GB uat surat..nanti saya leh claim...hihhiih