Khamis, 16 Julai 2009

~* Sabtu ini tak dapat pulang Kampung *~



uwaaa sedihnya..xdpt pulang kampung..segalanya menuntut pengorbanan..huh..tensen je rasa harus di minta cuti tanpa record isnin ni...

cuba lihat disitu..suruh jadi penceramah..nk berckp pun tergagap..huhu..harus aku pengsan sabtu ini..dugaan2..*asal la aku setuju.aku pun minggong..x menolak

tapi ilmu kan harus di kongsi..lagi berkah dan nanti makin pandai..tolkan kawan2.....redha jelakan...adoiiii...

ngah nk terima kenyataan la ni

minggu ni sungguh tensen..ada je tak kena di mata org..duduk salah,bangun salah....semua salah...

nmpaknya di sini aku kena latih takyah berkawan ngan org..sbb org kat sini agak2 berdaulat ,...mungkin berada di bawh pintu gerbang yang tertera "DAULAT TUANKU" ataw orang di sini mungkin xnk kawan ngan org baru cam aku..huhuhu..sedih..:(

redha jelakan..memaafkan org tukan lebih mulia..tapi jgn la sampai satu hari tiada maaf bagimu..

P/S: aku ngah tensen ngan seorg ni..hari2 naik bgtaw aku tak baiki kom dia lagi..wahal aku g tgok semalam komp dia mana rosak pun...adakah dia dengki akan kerja aku ataw dia seorg yang bodoh xtahu tentang teknologi....,...










6 ulasan:

khaLifah feDi berkata...

owh boleh kasi ceramah ea..emm gud luck ea pn.erdayu hee~

p/s:-yahuuuuu akhirnya dpt gak bg komen ..hhehehe

ejdeejasmi berkata...

ma kasih doa kan terbaik ye..jgn sampai sy pengsan sudah..muhaahhhaa..

p/s: opsss selama ni tak leh komen ye...xpe skunk leh komen byk2 yeee

UnGu VioLet berkata...

good luck yer.. dah lame mar tak ke sini, dah berubah wajah rumah nie.. :)

ejdeejasmi berkata...

tq mar..datang la selalu ye...ok ke umah baru emi?

lizz berkata...

wow! siap boleh kasi ceramah tu..hehehe. sure hebat!

zua the great berkata...

silap2 kan org tu nak on pon x taw kat mana button..
sbb tu dia kata pc dia rosak..blnakkkk jer..
padahal dia yang tutttttttttttttttttttttt