Isnin, 20 Julai 2009

~* Pink *~

ceh sejak bila aku minat pink ni..eeeew..hahaha.tapi lately ni mmg caler ni la aku peberet..hahah..maybe aku nk dpt anak pompuan kot...amin....

mana2 jela...aku ngah wish kat adik aku laptop Dell warna sedemikian tak pun merah..hahaha..

P/s: kalau erli baca mintak2 la dia memenuhi hajat ini..kang kempunan kang kakak mu ini..hahaha..







7 ulasan:

khaLifah feDi berkata...

emm..cantik & mnwn..mmg de boom arr hee~ klu dpt laptops color tue..

setiasahabat berkata...

mudah2an apa yang di inginkan di makhbul kan ...
amin...

<< s| tED| >> berkata...

wah!! SUngguh berduit adikmu itu.. kiranya sudikah beliau menghadiahkan aku juga barangan yang serupa? ekekekekek

Naurah Napiha berkata...

wa..patut la aku juga mnjadi mangsa pink mu ini..hekhekhek

ellyellyyza berkata...

hehe ni DEK MU Dh membC....doKnlH DpT JPA DGN CEPt..insyallah....doakan ye...dapat la baby..mana taw hadiah tym deliver bab tuh leh bagi

ejdeejasmi berkata...

ceh..tu lambat lagi...nk jugak...skrg...

zua the great berkata...

leh lak pow adik camtu..
leh ugut2 kempunan lak tu.hahahahaha