Isnin, 13 Julai 2009

~* Jasmi`s Family Day *~

Pada 11hb lepas..kitorg uat family together2..hahahah..sangat best bila semua ahli kuarga berkumpul..dari sulung sampai bongsu...bila lagikan dpat uat cam tu..

ok meh la tgok gmbar2nya..malas lak nk taip pjg2..sekeping gmbr menceritakan segalanya..tol kan..huhuuhhu

Nampak..nasi himpit,kuah kacang dan rencah bihun sup..erkkk sory kenyang
kaum adam ngah kipas satay secara modern sbb kipas tradisional dh hilang..muhahahaha
Manggis...nyum2
durian
Satay yg telah setel pada kul 4 petang
kak aku no 3,anak dia yg Danish dan dua anak abg aku yg sulung..aida iwani dan aida irsyalina
ni abg aku yg sulung dan wife dia..maaf dua2 tu bukan anak mereka..duk wishh ank lelaki lom dpat..hihii
Abg aku no 4 dan isteri dia..serta anak dia..hanif ikhwan
2 kakak aku dan adik aku..mmg giler2
ni kakak aku no 5 dan suami serta mohd iman amjad anak dia
model makanan...huhhh..
Kami berlima..jangan kompius..yg belakng tu lelaki ye...
anak perempuan Jasmi..4 dari 5..seorg lagi duk kat dpur time ni..
Kakak aku ngan suami dia dorang duk Melaka
dan yang ni..aku la ngan faizal...huhuu..dua2 dh gemok..maaf sedikit comot sebb kami bekerja..hahaahh

dh la...penat byk sngat..

4 ulasan:

elly ellyza berkata...

malu arr letak gambr tu...aduhhh

zwa berkata...

manggis ngan langsat pon dah x kenal ke pn emi erdayu oiiiii

ejdeejasmi berkata...

hehehehe..silap la tu..adoii lgsat pun ada..apa la kami ni

| Krsty Pinky | berkata...

huhu..lainnye emi dn hubby..
masing2 dh hepi hidup berdua ni..:)