Isnin, 29 Jun 2009

~* Sitiawan & Lumut *~


welcome to Lumut

di perkarangan rumah family angkat

semalam aku pergi melawat keluarga angkat tersayang di Fecra Lekir Sitiawan En Damanhuri dan Pn suhaila...dari kuala kitaorg bertolak dalam kul 11.00 pagi..kata suami dekat je ikut manong,beruas..aku ikut je sbb yg drive dia..hikhik..aku sebelah tido..

sampai disana lebih kurang kul 1.00 tghari..mak angkat aku lak takde sbb g mkn knduri kat kawasan runmah dia..so aku pun tunggu je la kat luar

hihi..lepak2 kat umah dia siap mkn tghari lagi...aku pun nyembang2..sampai la kul 5 petang...


Model tulang Ikan
Model Sauh
so pastu kitorg dicide nak balik..tapi ayah angkat aku iya2 halang ajak kitorg perkena ikan bakar kedai dia..fuhhh sedapnya kitaorg pun stay..kul 6 kitorg kuar g lumut..jalan2 tgok laut..tenang nya

...hikhik..sgt best..pasni leh lagi kesana....ermsss mula merindui mereka


3 ulasan:

haruan tasek berkata...

en damanhuri aku kenal sangat dengan dia..... tak ajak makan ikan bakar sekali

ejdeejasmi berkata...

yeke kenal..kamu ni semua kenal..adoii

@LiYaNNuaR berkata...

wahhh... pegi Sitiawan & Lumut... lalu aje rumah akak tawwww... tu pon kalo lalu dari hewei Jelapang ler... kalo idak... x le lalu...