Selasa, 30 Jun 2009

~* Jumpa Ayien syg *~


Ini Ayien my sweetheart


owh saya hampir terlupa..di sebbkan kesedihan pemergian seorang nenek saya hampir terlupa yg saya berjumpa ngan kawan paling sy sayang ayien..

thanks dear sbb ada masa saya sedih..Actually nenek saya tinggal di melaka,di sg udang so sepnjang dia sakit pak ndak ajal saya di alor Gajah yang jaga dia..so ayien adalah kawan sy yg berkerja sbg Juruteknik Komputer di Pej tanah dan daerah Alor Gajah..

sy sgt merindui dia..she d best 4 eve...sy SMS dia kata ondway ke melaka..so dia dtg menziarahi nenek saya jugak..then dia tolong saya carikan kedai tayar kereta sbb kereta suami saya guna tyar spare je sbb dah pancit sblm ke Melaka..


Apek yang tukar tayar..( dia Ckp sy cerewet) cit...hihihi..customer 1st ok

pastu dia jugak tunjukkan saya Farmasi sbb abg ipar saya demam..pastu kitorg beli nasi dan terus ke rumah ayien..rest2 and lepak2 jap..ayien balik ofis dia balik dan tglkan saya di umah dia..after few hours kitorg decide nak balik dh sbb mak ngan abh nak g Jasin lak...

mmg sgt penat... dan saya sgt gembira jumpa ayien.. i really miss her.. thanks sayang

saya jugak sempat jumpa Wahida..housemate ayien merangkap ofismate ayien dan juga blogger..

best jumpa korg dan saya pasti akan jumpa korg lagi ye..

1 ulasan:

ayien26 berkata...

heheh.... xsangke leh jumpe..
ilang windu...tp sory la xdpt nak teman smpi blk... kne keje huhuhu.... next time dtg lg k.. t ku siap amik cuti hhehehhe...