Isnin, 29 Jun 2009

~* AL- Fatihah *~

Hari Khamis yang lepas Nenek saya di Melaka telah kembali ke Rahmahtullah...Al-Fatihah buat nenda tersayang Yam Binti Baba..

saya sempat kesana ..walaupun sedih tapi saya sempat mengucupi dahi beliau sebelum beliau di semadikan untuk selamanya..

kami di beritahu ketiadaan beliau jam 11.00 malam, telefon adik beradik yang lain tunggu ayah dan mak dari gerik kul 2 pagi baru sampai di rumah saya..berkumpul di rumah saya sebelum kakak saya dr alor setar sampai kul 3 pagi...

kami bertolak lebih kurang kul 4 pagi dan sampai di melaka tepat jam 9 pagi...

so,saya sempat mengiringi jenazah smpai ke kubur..

saya sngt sedih..dan paling sedih tentula apabila melihat ayah saya menanggis..syahdu je sbb tu first time sy lihat ayah saya menanggis...

AL-FATIHAH

2 ulasan:

haruan tasek berkata...

sabar ya.... al-fatihah.. moga roh nenek awak di cucuri rahmat

ejdeejasmi berkata...

tq...amin