Isnin, 15 Jun 2009

~* Aku Ada Banyak Cerita *~

aku ada banyak cerita mau di kongsi...kalau pun ada 5 page lom cukup nak cerita sepajang hampir dua minggu aku bercuti blog..even hakikatnya aku jadi silent readers pada blog sendiri..hahahah..sungguh hampas gas...hihihi

mana mau cerita dulu..angkat tangan dan sila baris aku mau tengok sapa mau jadi 1st story dalam ini blog ha...

aduyaiiii..ok tanpa membuang masa dan harapan korg juga aku dan tentunya mangsa2 wanted gambar yang akan disiarkan ini..hihi..harap maaf ye..kesulitan amat dikesali..hikhik..

ok jom la terjah..


ini cerita seorang guru kawin..dia ofis mate emi dulu di sekolah lama..hihi..lan tiada peti ais untukmu..so emi nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU Hamdee Azlan Dan wife..pada 06.06.2009..



ini pulak cerita seorang sahabat yang baru dikenali..semasa kursus induksi..sangat comel dan manja..emi suka nyakat dia..hihi..masa kendurinya pun sempat lagi emi sakat..hahah..mmg jahat..so untuk ila emi wish SELAMAT PENGANTIN BARU Ra`ila dan suami pada 06.06.09..wah sungguh jauh umah mu dan kami hampir putus asa untuk kesana..hikhik..nasib ada makcik yang sudi tunjukkan..terima kasih ye makcik..


ini pula cerita tentang seorang sepupu kepada suami..Azrul dan isteri selamat pengantin baru ye..suasana syahdu juga masa kenduri ini..ibunya menitiskan airmata sebb anak sulungnya sudah menamatkan zaman bujang..hihi..aku pun hampir menitiskan airmata..nasib baik aku padan control..hahaha..kalau tak malu je..



habis cerita kawin...ini la kerja yang emi dan pekerja hbiskan dalam cuti sekolah ini..kerja mengecat makmal sekolah..huhuhu..sangat penat..dan memang ceria walaupun emi ini seorang yg keras tangan ye..hihik.. dan hasilnya...jeng jeng jeng


ini dan....


ini..hihii.maaf kalau lukisan tidak cantik ye..thanks aishah for helping bagi idea..


dan akhir sekali perkara yg tidak sah kalau tak uat iaitu..jeng jeng..emi uat apam balik..yeha jadi..ye ye ye jadi n nyummy..meh la sapa nak rasa..urmmmmmm

P/s: saja aku uat korunk terliur


1 ulasan:

haruan tasek berkata...

tengok kuih tu terus aku lapar...