Isnin, 4 Mei 2009

~* Mee Udang Kuala Sepetang *~

alhamdullilah akhirnya dpt gak mkn mee udang kuala sepetang..sedap nye..huhuuu
nampak tak sedap kan?hahahaha..selepas aktiviti main badminton oleh dak2 lelaki juruteknik perak semalam.kitorang arrangekan nak g mkn mee udang lak..pada asalnya nk g mandi air terjun tapi disebbkan hujan yang tak berhenti2 so cancelkan rancangan itu

dengan baik hati abg khai aka bawal belanja kitorang semua makan mee udang special kuala sepetang di gerai mak jah bersempena hari lahir dia....huhu..mee sedap..tgok la udang2nya itu besarkan..


sebelum menunggu mee datang aba wan dega mendukung anak wak jumri..aik ambik berkat ke?..hihi

ini bapa yang asal ok..tgokla dia nk tunjuk cara memegang anak..anak sulung ni..di cabar oleh wan popo berbuat demikian..nak tgok reti ke ?
wah sedap sungguh faizal makan sampai tak toleh dah...suami aku ni lupa isteri di tepi ye
wan popo sedang mengopek udang..susah beno ye nak kopek ngan garpu..so tangan la jawapannya...aku pun uat begitu..hihii

sangat sedap so aku ingin bertrima kasih pada BAWAL dan mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR KEPADA BELIAU..dan semoga murah rezeki dan cepat kawin..hihii

5 ulasan:

Yanmie berkata...

wah klu cam nie kak yan pnya diet mmg leh tergugat..huhuhu

BintangHati berkata...

ALA EMI NAPER X AJAK DERANG G MAK TEH MEE BANJIR..PE2 PUN SDP X KAT GERAI TU.....

ejdeejasmi berkata...

sedap gak leh tahan...geri amk teh tu ramai cam kenduri lak emi tgok..hhuhu

Hayati berkata...

wah..bestnye..
x bleh jadi nie..
nak kene testt juga..

ejdeejasmi berkata...

ha test..sedap tu