Jumaat, 29 Mei 2009

~* Kek Lagi *~


Kek Bakar..bukan kek encik bakar ye..aku namakan kek pelangi..walau 2 warna tapi 3 rasa..hihihi..Tulisan tu abaikan ye..aku mls nak uat ising so aku edit...hikhik


hihii..tiada yang special sambutan birhday kali ini..lagipun tiap2 tahun pun aku tak sambut pun..hihihi..so bila dah kawin aku ttp xsambut...maybe ada kejutan dar suami pasni sapa tahu kan?..sedih?..takla..lgsg tak sedih..biasa je..ucapan sudah memadai..

tapi aku merajinkan diri malam tadi..even penat badan balik dr kelas aerobik (hikhikhik)..aku buat dua biji kek..hahah..1 kek kukus,satu kek bakar..gila la..hikhik

hari ni bungkus2 untuk diberikan kepada rajin pejabat..wah nyummy...hikhik

Nak lihat kek kedua sila klik




Kek kukus Milo..emi gantikan coklat ngan mylo..jadi jugak ye..ubah citarasa..tulisan mcm tadi la..hikhik


aku sentiasa harap apa yg aku impi akan jadi kenyataan..amin..

P/s: meh la sapa nak rasa....sedap tu


8 ulasan:

haruan tasek berkata...

bila dah kawen banyak kena sambut ooooo.... birthday.... aneversery...... baby.... semua kena sambut ooooooooo

RHEA berkata...

happy birthday..
semoga sentiasa di bawah lembayung rahmat Allah.. amein.

s.h.e.i.l.a. berkata...

happy belated birthday emi.. :)

ejdeejasmi berkata...

haruan tasek- yup mmg tapi smeu tu emi tak smbut pun ..hihi

Rhea- tq rhea..tapikan nape emi takdpt masuk blog rhea eh..

shila- thanks dear

Bond Da Killer berkata...

nak kek bakar..!!!!...muahuha..=))

epi bezday akak...=)

nnt ade laa hadiah dr abg tue..wakakkak

RHEA berkata...

eh.. aritu emi tak accept ker rhea nye invitation?

ok.. xper.. ni rhea da invite semula.. accept la as blogger.. so dia tak expired..

:)

ejdeejasmi berkata...

rhea- chop..hihii..nk accept katner?..xreti la plak..adoi

RHEA berkata...

rhea bagi invitation melalui emel yg ada pada profile emi tu..
nnt cek la pada emel tu.. masa accept tu, dia mintak sign in semula blog.. tu jer.. hehe..