Jumaat, 8 Mei 2009

~* Kek Coklat *~


semalam balik dari kerja terus menyiapkan kek ini,pada mulanya hanya nak uat butter cake tapi rasa nk mkn kek coklat kukus...hiiihii

so sediakan bahan..alamak satu menda takde..periuk kukus..so cancelkan impian asal itu...

ermss terpaksa la uat kek yang perlu dibakar..so meh tgok2 hasilnya:-

kek ni sebenarnya nak bawak ke umah abg ipar la..mula2 letak coklat rice je..uat topping dia

last2 ada lagi kismis tabur jela..

P/S: sedap ni..hari ni rajin bawak ke pejabat......jgn terliur ye..hiii

8 ulasan:

Na Shari berkata...

Salam amy, Boleh tak akak nak resepi kek coklat kukus? Oven akak rosak...tapi ada periuk kukus...teringin sangat...

Yanmie berkata...

wah coklat lg..gomuk ler mcm nie klu selalu..ehehe..*sebenarnya jeles tgk kek tu*...

sol berkata...

xreti masak ajar laaa hehehehe

sol berkata...

http://matahari89-jawab-tags.blogspot.com/2009/05/wawa-bagi-tag-ini.html uve been tagged!~

sol berkata...

http://matahari89-jawab-tags.blogspot.com/2009/05/1st-award-gua.html


sila datang bertandang ye.

JanG45 berkata...

aduii sodap eh tengokkkkk..bolom raso g tu...feveret den dengan fiza ni..tolong buekkan untuk kiteorang bleh heheh

hafiz berkata...

Sedapnya .. ni baru tengok.. belum rasa lagi.. pehh

piCasA-mE berkata...

alamk...cdpnye kek 2...dh la kte ske kek choc...nk ckit leh??hehehe