Jumaat, 15 Mei 2009

~* I`m Sick *~


demam telah melanda..sejak dua hari lalu..arghh tekak sakit..xleh ckp byk2..perit..ermss.kepala pun ting tong je..hiiii..ari ni aku demam..tapi leh lagi dtg kerja..nk cuti sayang lak cuti aku yg ada 18 hari lagi tu..hiihiii..byk nya cuti lagi..xtaw nak uat apa..biarkan jela dia duk situ..takut2 ada masa ya btul2 memerlukan nak guna..

setakat demam sikit2 ni apa la sgt ye tak..ihii..aku kan pekerja dedikasi,..wah..hiii








2 ulasan:

alang berkata...

Uik. Demam tapi taknak ambik cuti? Ke nak kejar elaun `kerajinan`.hehe. Sesetengah company yg ntah pape byk buat camtu. Nway, g la check darah kat klinik area2 tu. mintk keluar kejap dah le. Sekrang ni bahaya woo. Mcm2 wabak ada. N yg paling byk of cos la denggi. Semoga cepat sembuh ya.

ejdeejasmi berkata...

thanks alang..GOMEN mana ada elaun kerajinan...saja sayang cuti..hiihii..yup..mmg rasa nk g coz skunk ngah Flue dan batuk yangteruk..tapi sampai rini lom pergi lagi..takut kena inject..hikhikhik