Isnin, 18 Mei 2009

~* HappY TeacHers Day *~



Belum terlewat rasanya emi nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru yang telah mengajar emi sejak dr sekolah rendah hingga ke IPTA..dan yang terlibat secara lgsg ataw tidak lgsg..selamat hari Guru..ANDA MMG SEORANG GURU YG BEST

teringat balik sambutan hari guru dedulu sgt best..walaupun skunk bekerja dibidang pendidikan terasa kemeriahan sambutan hari guru sampai sekarang..

ni sebenarnya tengah berlangsung majlis sambutan hari guru di tempat aku berkerja..tapi aku lak tak sehat..so duk lam ofis je..hiihii

ok la kesempatan ini aku nk wish selamat hari guru kepada:

Bekas Guru SK Seri Adika Raja Gerik tahun 1992-1997: pn norhayati,en fadhil GB,en fadil SN,ustazah dan semua terlibat

Bekas Guru SMK Sultan Idris Shah II thun 1998-2000: ustz Helmi,ustaz yusuf,cikgu mate,sains,geografi dan sebagainya..selamat hari guru

Bekas Guru SM Teknik Gerik: cikgu Azmi,techer nora,teacher yati,cikgu kimia,fizik,mate tamb,mate mod dan semuanya...

Bekas Lect Politeknik Sultan Azlan Shah: cik maniarasi,pn hasnina,dan semuanya

bekas Guru sekolah agama rakyat,guru ngaji alquran,guru2 yg ngajar aku mcm2 la,secara lgsg ataw tidak lgsg

P/s: maaf nama tak disebutkan aku lupa tapi jasa kalian tetap aku ingat..

Tiada ulasan: