Isnin, 4 Mei 2009

~* Coklat Strawbery *~

pergh lazat tak gambar diatas..hihii..jangan terliur ye..gambar itu di snap minggu lepas..hahaha..tyme tu terasa lapar lak..almaklumla musim ujan kan petang2 memamng terasa lapar yang amat..so godek2 la peti ais..so jumpala strawberi yang dibeli di camron highlands percutian bersama keluarga...

so apa lagi tgok ada coklat masakan,susu dan mentega..maka terjadila makanan yang sedap di atas ni..sedap ooo..hihii..mkn hingga menjilat siku..hikhik

2 ulasan:

Yanmie berkata...

hehee...dahsyat tul dia pnya sedap tu yea, sampai menjilat siku..huhuhu..kak yan kat sini tgk pun dh nak sampai menjilat monitor nie..hehe

ejdeejasmi berkata...

hihi.yeke kak yan..nk kasi kat kak yan tapi kak yan on diet kan? so sje jenk uat kak yan terliur tu.huuhu