Rabu, 20 Mei 2009

~* The biGgeSt Loser And Ninja Warrior*~


Saya suka melihat rancangan realiti sebegini..baru nmpak real hasilnya..skunk saya tak miss..selain memberi motivasi ia jugak memberi satu perasaan yg tak dpt di tafsirkan..

kalau la kat malaysia uat mcm ni..kan best..tentu takkan lagi ada masalah obes di kalangan rakyat malaysia..ini asik2 nyanyi nyanyi nyanyi...dah berlambak dah artis kat malaysia ni..bukannya banyak yang bagus..hanya memberi tanggapan buruk dan masalah sosial sahaja..opss saya dah melalut..hihi.. jangan lupa saksikan di channel 702 astro..

dan rancangan kedua paling saya suka di TV9 setiap isnin hingga rabu 7.30 malam ialah:-


rancangan ni..kekadang kelakar kekadang sangat teruja..rugi sapa tak tgok..

1 ulasan:

JanG45 berkata...

memang minat tengok the biggest loser ni..hahahah